Gość pisze:Jak sie ktos nie ma czego czepic to folderu sie przyczepi. Folder jest informatorem dla mieszkanców o działalnosci władz samorzadowych i to im sie nalezy jak człowiekowi powietrze i tu nie ma powodu robic z kogos przestepcy.
Przedmiotem działań promocyjnych jest produkt gminy. Podejmując się promocji własnej gminy, należy myśleć, odczuwać i działać jak sprzedawca. Najważniejszym pytaniem jest: co może w gminie zainteresować grupę docelową działaniami promocyjnymi, a więc potencjalnych odbiorców świadczeń gminy. W wyniku rosnącej walki konkurencyjnej pomiędzy gminami i regionami coraz więcej ośrodków jest zmuszonych traktować samych siebie jako produkt i dążyć do sprzedania się na rynku
i Pytanie
1. 2000 egzemplarzy dla wyborców to promocja gminy czy promocja "siebie" ?
2. ile z tych egzempalarzy znalazło sie w biurach turystycznych ?
3. ile na targach ?
4. ilu przyszłych inwestorów otrzymało tak drogi folder promocyjny ?
Organizując kampanię promocyjną należy odpowiedzieć na następujące pytania:
– Jaka jest nasza koncepcja rozwoju?
– Jakie działania i firmy chcielibyśmy rozwijać w naszej gminie?
– Jakie mocne strony gminy należy wyeksponować, aby zachęcić te firmy do inwe-
stowania w rozwój?
– Jakie słabe strony należy pominąć?
czy wystarczy by tylko otrzymali ten materiał promocyjny sami wyborcy roznoszony prze KWW ELA ?
[quote="Gość"]Jak sie ktos nie ma czego czepic to folderu sie przyczepi. Folder jest informatorem dla mieszkanców o działalnosci władz samorzadowych i to im sie nalezy jak człowiekowi powietrze i tu nie ma powodu robic z kogos przestepcy.[/quote]
Przedmiotem działań promocyjnych jest produkt gminy. Podejmując się promocji własnej gminy, należy myśleć, odczuwać i działać jak sprzedawca. Najważniejszym pytaniem jest: co może w gminie zainteresować grupę docelową działaniami promocyjnymi, a więc potencjalnych odbiorców świadczeń gminy. W wyniku rosnącej walki konkurencyjnej pomiędzy gminami i regionami coraz więcej ośrodków jest zmuszonych traktować samych siebie jako produkt i dążyć do sprzedania się na rynku
i Pytanie
1. 2000 egzemplarzy dla wyborców to promocja gminy czy promocja "siebie" ?
2. ile z tych egzempalarzy znalazło sie w biurach turystycznych ?
3. ile na targach ?
4. ilu przyszłych inwestorów otrzymało tak drogi folder promocyjny ?
Organizując kampanię promocyjną należy odpowiedzieć na następujące pytania:
– Jaka jest nasza koncepcja rozwoju?
– Jakie działania i firmy chcielibyśmy rozwijać w naszej gminie?
– Jakie mocne strony gminy należy wyeksponować, aby zachęcić te firmy do inwe-
stowania w rozwój?
– Jakie słabe strony należy pominąć?
czy wystarczy by tylko otrzymali ten materiał promocyjny sami wyborcy roznoszony prze KWW ELA ?