Post autor: Gość » 1 sie 2014, o 13:57
ale się uśmiałem .... szybki serwis - wysiadł mi 29 lipca o 9 rano, dopiero dzisiaj ok 12 naprawili, matkę szlak trafił jak panienka z serwisu jej powiedziała, że dopiero dzisiaj dostała zgłoszenie, a rozmawiała z nią klika razy i ta zapewniała ją codziennie, że na pewno dzisiaj, zaraz, za chwilę, naprawią....powiem tak gdyby było coś lepszego w Tarnawatce dawno zmienilibyśmy operatora bo co tydzień nie ma internetu z reguły po dwa dni!
ale się uśmiałem .... szybki serwis - wysiadł mi 29 lipca o 9 rano, dopiero dzisiaj ok 12 naprawili, matkę szlak trafił jak panienka z serwisu jej powiedziała, że dopiero dzisiaj dostała zgłoszenie, a rozmawiała z nią klika razy i ta zapewniała ją codziennie, że na pewno dzisiaj, zaraz, za chwilę, naprawią....powiem tak gdyby było coś lepszego w Tarnawatce dawno zmienilibyśmy operatora bo co tydzień nie ma internetu z reguły po dwa dni!