Post autor: Gość » 9 paź 2015, o 13:55
Gość pisze:A dlaczego ja mam dzwonić nie wiadomo gdzie? Skoro coś sprzedają, to ONI za to odpowiadają!
Zajmuję się sprzedażą doładowań więc naświetle Pani/Panu jak to się odbywa.
Terminal który drukuję karty jest firmy która zajmuje się sprzedażą doładowań pri-peid a więc jest to firma która rozpowszechnia kody operatorskie.Jeżeli dostaje Pani/Pan kod-wydruk z terminala i jest on nie czytelny(słabo się wydrukowało,wydrukowało na kleju którym był szczepiony paragon by się nie rozwiną) sprzedawca ma prawo wymienić kartę z kodem przy tym cofając doładowanie dzwoniąc do tej firmy podając indywidualny kod seryjny danej karty z powodu złego wydruku.Jeżeli zaś chodzi o kod który był błędny ale widoczny,wydrukowany ale nie działa to nie jest to wina ani sprzedawcy ani firmy która te doładowania rozpowszechnia tylko sieci!!!! Sieć wypuszczając błędny kod i sprzedając go firmom które oferują je w terminalach wprowadzają klienta w błąd.Oczywiście są wyjątki gdzie sami możecie sobie poradzić z problemem lub pomogą wam w komisie ale nie wszystko się da tak załatwić dlatego wszystko co związane z usługa danej sieci(doładowania,problemy z zasięgiem,problemy z promocjami itd) załatwiamy w sieci dzwoniąc do biura obsługi klienta lub idąc do punktu stacjonarnego gdzie de facto też nie zawsze mogą nam pomóc i karzą dzwonić na infolinie.Myślenie że płacę i wymagam w takich wypadkach jest nie na miejscu to tak jak by mieć pretensje do listonosza który przynosi nam niechciane pismo z sądu i kazali mu sprawę załatwić za nas
[quote="Gość"]A dlaczego ja mam dzwonić nie wiadomo gdzie? Skoro coś sprzedają, to ONI za to odpowiadają![/quote]
Zajmuję się sprzedażą doładowań więc naświetle Pani/Panu jak to się odbywa.
Terminal który drukuję karty jest firmy która zajmuje się sprzedażą doładowań pri-peid a więc jest to firma która rozpowszechnia kody operatorskie.Jeżeli dostaje Pani/Pan kod-wydruk z terminala i jest on nie czytelny(słabo się wydrukowało,wydrukowało na kleju którym był szczepiony paragon by się nie rozwiną) sprzedawca ma prawo wymienić kartę z kodem przy tym cofając doładowanie dzwoniąc do tej firmy podając indywidualny kod seryjny danej karty z powodu złego wydruku.Jeżeli zaś chodzi o kod który był błędny ale widoczny,wydrukowany ale nie działa to nie jest to wina ani sprzedawcy ani firmy która te doładowania rozpowszechnia tylko sieci!!!! Sieć wypuszczając błędny kod i sprzedając go firmom które oferują je w terminalach wprowadzają klienta w błąd.Oczywiście są wyjątki gdzie sami możecie sobie poradzić z problemem lub pomogą wam w komisie ale nie wszystko się da tak załatwić dlatego wszystko co związane z usługa danej sieci(doładowania,problemy z zasięgiem,problemy z promocjami itd) załatwiamy w sieci dzwoniąc do biura obsługi klienta lub idąc do punktu stacjonarnego gdzie de facto też nie zawsze mogą nam pomóc i karzą dzwonić na infolinie.Myślenie że płacę i wymagam w takich wypadkach jest nie na miejscu to tak jak by mieć pretensje do listonosza który przynosi nam niechciane pismo z sądu i kazali mu sprawę załatwić za nas