Korupcja w Straży Granicznej - ankieta

Sprawy związane z Tomaszowem Lubelskim i jego okolicami.

Postautor: Ewelina » 30 sie 2014, o 22:51

Szanowni Państwo!

Uprzejmie proszę o wypełnienie kilkuminutowej ankiety. Nazywam się Ewelina Sztab i jestem studentką Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, na kierunku Zarządzanie, o specjalności Zarządzanie w jednostkach bezpieczeństwa. Piszę pracę magisterską pt. ”Ocena skuteczności zarządzania procesami w zakresie przeciwdziałania korupcji w Straży Granicznej (na przykładzie Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie)”. Zebrane informacje zostaną wykorzystane do celów naukowych. Ankieta ma charakter anonimowy – jej wyniki zostaną opracowane statystycznie.

Poniższe pytania dotyczą Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie (NOSG) oraz podległych mu placówek (Janów Podlaski, Terespol, Kodeń, Sławatycze, Dołhobrody, Włodawa, Zbereże, Wola Uhruska, Dorohusk, Skryhiczyn, Horodło, Hrubieszów, Kryłów, Dołhobyczów, Chłopiatyn, Łaszczów, Hrebenne, Bohukały, Lublin oraz Biała Podlaska).

Link do ankiety:
http://www.survio.com/survey/d/W3E7T5D8F2W3L9Q0P


Ze względu nie brak wielu danych potrzebnych mi do ukończenia pisania pracy magisterskiej, których jednocześnie nie jestem w stanie uzyskać ze Straży Granicznej z powodu nie gromadzenia takich informacji przez w/w instytucję państwową zmuszona zostałam do napisania szczegółowej ankiety, co oznacza nieco dłuższej.

Wszystkim ankietującym bardzo serdecznie dziękuję za poświęcony czas!


Z wyrazami szacunku!
Ewelina Sztab
Na górę

Postautor: Gość » 31 sie 2014, o 00:06