spokojnie już uciekam !!!

Sprawy związane z Tomaszowem Lubelskim i jego okolicami.

Postautor: Gość » 20 gru 2014, o 16:10

przepraszam za zamieszanie jestem tomaszowianinem i studentem dziennikarstwa i właśnie piszę pracę magisterską, chciałem tylko coś sprawdzić i się przekonałem, że na naszym forum nie ma miejsca na nic innego jak, nagonka na władzę, kościół, powyborczą zawiść i zazdrość, że ktoś ma a nie ja, no i pytania kobiety która mieszka w TL od 40 lat, na pamięć zna asortyment każdego ze sklepów i jej pytania z cyklu GDZIE KUPIE FOREMKI DO WYKRAWANIA PIERNIKÓW, już Was nie irytuję nie było tematu bawcie się i piszcie w tej swojej smętnej, chłodnej, zawistnej i mrocznej rzeczywistości. Jeżeli ktoś nie pisze źle lub dobrze o czymś co dotyczy Burmistrza, Gminy, Starostwa,Kleru, sklepów, obsługi, straży miejskiej, jest dziwnym tworem. Utwierdziłem się w tym, że profil tomaszowskiego forumowicza jest jeden ( skrajne myślenie za lub przeciw i ciągła frustracja) no i to, że w sumie siedzi na forum kilka osób i tak co dzień sobie piszą jeden na drugiego moim zdaniem garstka nie więcej jak 20 osób. Pozdrawiam!!!
Na górę

Postautor: Gość » 20 gru 2014, o 16:20

w sumie myślałem, że po studiach założę w Tomaszowie jakiś fajny profesjonalny kabaret dziś na rozrywkę i humor duże zapotrzebowanie, własne kabarety maja małe miasta w całej Polsce i to całkiem fajne z reszta widać na różnego rodzaju występach w TV, ale w Tomaszowie nie ma czego szukać za smętny i za zawistny naród trzeba zostawać w mieście w którym studiuję choć nie wielkie ale ludzie i klimat weselszy!!!
Na górę

Postautor: Gość » 20 gru 2014, o 16:23