Uwaga na doładowania w Biedronce na Łaszczowieckiej!!!

Sprawy związane z Tomaszowem Lubelskim i jego okolicami.

Postautor: Gość » 9 paź 2015, o 12:13

Radzę nie kupować doładowań w tym sklepie! Pieniążki skasowali, wydrukowali zły kod a przy próbie reklamacji pani kierowniczka bezczelnie stwierdziła że za to nie odpowiada, bo nie jest sprzedawcą! No to kim jest??? Ozdobą sklepu??? Myślałam że tam z nerw wyjdę!
Na górę

Postautor: Gość » 9 paź 2015, o 12:28

no niestety pani kierowniczka ma rację, w tej sytuacji reklamacja tylko u operatora sieci z której dostałaś błędny kod
Na górę

Postautor: Gość » 9 paź 2015, o 12:36

Najgorzej jak dwie baby się zejdą, koniec sensownej rozmowy. Nie lepiej było zadzwonic do operatora sieci i zapytać o błędy w kodzie? Portale operatorzy rozdają. Poza tym czy na pewno dobrze ten kod wprowadziłaś??
Na górę

Postautor: Gość » 9 paź 2015, o 13:22

A dlaczego ja mam dzwonić nie wiadomo gdzie? Skoro coś sprzedają, to ONI za to odpowiadają!
Na górę

Postautor: Gość » 9 paź 2015, o 13:24

Gość pisze:no niestety pani kierowniczka ma rację, w tej sytuacji reklamacja tylko u operatora sieci z której dostałaś błędny kod

Czyli jak kupisz buty i rozejdą ci po pierwszym spacerze to wtedy też z reklamacją do producenta???
Na górę

Postautor: Gość » 9 paź 2015, o 13:55

Gość pisze:A dlaczego ja mam dzwonić nie wiadomo gdzie? Skoro coś sprzedają, to ONI za to odpowiadają!

Zajmuję się sprzedażą doładowań więc naświetle Pani/Panu jak to się odbywa.

Terminal który drukuję karty jest firmy która zajmuje się sprzedażą doładowań pri-peid a więc jest to firma która rozpowszechnia kody operatorskie.Jeżeli dostaje Pani/Pan kod-wydruk z terminala i jest on nie czytelny(słabo się wydrukowało,wydrukowało na kleju którym był szczepiony paragon by się nie rozwiną) sprzedawca ma prawo wymienić kartę z kodem przy tym cofając doładowanie dzwoniąc do tej firmy podając indywidualny kod seryjny danej karty z powodu złego wydruku.Jeżeli zaś chodzi o kod który był błędny ale widoczny,wydrukowany ale nie działa to nie jest to wina ani sprzedawcy ani firmy która te doładowania rozpowszechnia tylko sieci!!!! Sieć wypuszczając błędny kod i sprzedając go firmom które oferują je w terminalach wprowadzają klienta w błąd.Oczywiście są wyjątki gdzie sami możecie sobie poradzić z problemem lub pomogą wam w komisie ale nie wszystko się da tak załatwić dlatego wszystko co związane z usługa danej sieci(doładowania,problemy z zasięgiem,problemy z promocjami itd) załatwiamy w sieci dzwoniąc do biura obsługi klienta lub idąc do punktu stacjonarnego gdzie de facto też nie zawsze mogą nam pomóc i karzą dzwonić na infolinie.Myślenie że płacę i wymagam w takich wypadkach jest nie na miejscu to tak jak by mieć pretensje do listonosza który przynosi nam niechciane pismo z sądu i kazali mu sprawę załatwić za nas
Na górę

Postautor: Gość » 9 paź 2015, o 21:06

Szanowna klientko doładować konta za 10 zł Pani nie potrafi ale awantura i obrażanie kierownika to wyszło Pani idealnie.Z tego co widziałam będąc na zakupach to kierownik ze swojego prywatnego telefonu zadzwonił na biuro obsługi i konto zostało Pani doładowane, wiec w czym ma Pani problem??????Kod na wydruku był widoczny a to że był błędny to nie jest wina KIEROWNICZKI która tam jest do ozdoby jak Pani sądzi. Jaki jest tego morał NIE WARTO JEST POMAGAĆ TAKIM KLIENTKOM !!!
Na górę

Postautor: klient » 10 paź 2015, o 17:12

tego dnia też robiłem zakupy w biedronce i widziałem zachowanie tej klientki... pani kierownik tego sklepu jak najbardziej chciała rozwiązać zaistniały problem... faktycznie dzwoniła do operatora ze swojego prywatnego telefonu w celu wyjasnienia tej sytuacji.. z tego co zauważyłem sprawa się wyjaśniła... a pani jednak postanowiła nasmarować na kierownika na forum.. oj bardzo nie ładnie proszę pani..
Na górę

Postautor: Gość » 10 paź 2015, o 17:43

klient pisze:tego dnia też robiłem zakupy w biedronce i widziałem zachowanie tej klientki... pani kierownik tego sklepu jak najbardziej chciała rozwiązać zaistniały problem... faktycznie dzwoniła do operatora ze swojego prywatnego telefonu w celu wyjasnienia tej sytuacji.. z tego co zauważyłem sprawa się wyjaśniła... a pani jednak postanowiła nasmarować na kierownika na forum.. oj bardzo nie ładnie proszę pani..



teraz widać że nie wszystko co ludzie opisują na forum jest prawdą,oczerniają i wymyślają sytuację które czesto nie miały miejsca lub wyglądały inaczej niż opisuje to dana osoba.Frustracja niektórych debili nie zna granic nawet po wyjaśnieniu sytuacji i jej naprawieniu.Trzeba być człowiekiem a nie wredną s.u.k.ą
Na górę

Postautor: ggg » 10 paź 2015, o 20:37

Popieram.
Na górę

Postautor: dede » 4 lis 2015, o 07:05

A jak w ogóle w Biedronce kupuje się kody? Trzeba miec kartę bankomatową czy za gotowkę też można? Skoro jest termnal Pos to i karta chyba potrzebna? A jeśłi można za gotówkę to można kupić np 4 kody po 10zł czy trzeba kupić jeden kod za 40?
Na górę


Wróć do „Miasto, mieszkańcy, problemy...”