Post autor: Gość » 17 gru 2022, o 16:10
Jest taniej i ładniej.
Niestety.
Okoliczne sklepy mogą udawać,że spoko i nic sie nie stało.
Aby utrzymać klienta trzeba szybko" zareagować".Inaczej ludzie porzucą stare przyzwyczajenia i darmowy balonik przechyli szalę lojalności.
Marketing jest siłą,którą wielu ignoruje.Słaba "silna wola" klienta jest łamana "promocją" .Nowoczesność,aplikacje,punkty,zdrapki,pluszaki,loterie i karty płatnicze.No i jeszcze samoobsługa,której pragną teraz najbardziej.
No, ale są też ideowcy :)
Jest taniej i ładniej.
Niestety.
Okoliczne sklepy mogą udawać,że spoko i nic sie nie stało.
Aby utrzymać klienta trzeba szybko" zareagować".Inaczej ludzie porzucą stare przyzwyczajenia i darmowy balonik przechyli szalę lojalności.
Marketing jest siłą,którą wielu ignoruje.Słaba "silna wola" klienta jest łamana "promocją" .Nowoczesność,aplikacje,punkty,zdrapki,pluszaki,loterie i karty płatnicze.No i jeszcze samoobsługa,której pragną teraz najbardziej.
No, ale są też ideowcy :)