Post autor: Gość » 2 sty 2022, o 07:38
Gość pisze:
> Gość pisze:
> > Tirów rzeczywiście jest mniej, ale korki osobówek na Lwowskiej jak były tak
> > są. Sama obwodnica ok., była potrzebna ze względu na tiry, ale to co
> > zrobili z wjazdami i zjazdami jest karygodne, totalne bezmózgowie, chała.
> > Durne oszczędności uprzykrzają życie mieszkańcom. Zatkana do granic
> > Łaszczowiecka to jakaś paranoja i dla kierowców i dla firm, które tam są.
> > Wyjazd na Zamość jest chory tak jak ten kto to wymyślił. Ocena dwója. Ale
> > sukces odtrąbiono, jak to na PIS przystało.
>
> To nie żadne oszczędności, tylko brak perspektywicznego myślenia u władz. Obwodnica
> jest częścią docelowej drogi S17 i wraz z węzłem na Łaszczowieckiej finansowana była
> z budżetu GDDKiA. Przed świętami został ogłoszony przetarg na budowę S17 z Zamościa
> do Hrebennego. I wybudują SKę, znikną światła i tymczasowe skrzyżowanie na Dąbrowie.
> A kolejny węzeł gdzie będzie można zjechać z S17 będzie dopiero w Tarnawatce. Nie
> wiem jak będą rozwiązane drogi serwisowe i czy da się nimi wjechać do Tomaszowa, ale
> docelowo jedynym wjazdem od strony Zamościa będzie tylko węzeł na Łaszczowieckiej.
> Łaszczowiecka jest w ciągu drogi wojewódzkiej nr 850 i teraz to u władz województwa i
> w Zarządzie Dróg Wojewódzkich, należy zabiegać aby ten wjazd usprawnić a właściwe
> dostosować do ruchu jaki się tam odbywa. Niestety wszystko wskazuje na to że nasze
> lokalne władze to olały i trzeba będzie długo poczekać na jakaś sensowna przebudowę.
> Na pewno w budżecie województwa na rok 2022 tej drogi nie ma, kto wie czy dopiero w
> roku kolejnych wyborów sobie o niej przypomną.
Zieliński na pewno jakuś pomnik postawi na łaszczowieckiej. Będą zdjęcia i wstęga znowu będzie. Jest ok.
Gość pisze:
> Gość pisze:
> > Tirów rzeczywiście jest mniej, ale korki osobówek na Lwowskiej jak były tak
> > są. Sama obwodnica ok., była potrzebna ze względu na tiry, ale to co
> > zrobili z wjazdami i zjazdami jest karygodne, totalne bezmózgowie, chała.
> > Durne oszczędności uprzykrzają życie mieszkańcom. Zatkana do granic
> > Łaszczowiecka to jakaś paranoja i dla kierowców i dla firm, które tam są.
> > Wyjazd na Zamość jest chory tak jak ten kto to wymyślił. Ocena dwója. Ale
> > sukces odtrąbiono, jak to na PIS przystało.
>
> To nie żadne oszczędności, tylko brak perspektywicznego myślenia u władz. Obwodnica
> jest częścią docelowej drogi S17 i wraz z węzłem na Łaszczowieckiej finansowana była
> z budżetu GDDKiA. Przed świętami został ogłoszony przetarg na budowę S17 z Zamościa
> do Hrebennego. I wybudują SKę, znikną światła i tymczasowe skrzyżowanie na Dąbrowie.
> A kolejny węzeł gdzie będzie można zjechać z S17 będzie dopiero w Tarnawatce. Nie
> wiem jak będą rozwiązane drogi serwisowe i czy da się nimi wjechać do Tomaszowa, ale
> docelowo jedynym wjazdem od strony Zamościa będzie tylko węzeł na Łaszczowieckiej.
> Łaszczowiecka jest w ciągu drogi wojewódzkiej nr 850 i teraz to u władz województwa i
> w Zarządzie Dróg Wojewódzkich, należy zabiegać aby ten wjazd usprawnić a właściwe
> dostosować do ruchu jaki się tam odbywa. Niestety wszystko wskazuje na to że nasze
> lokalne władze to olały i trzeba będzie długo poczekać na jakaś sensowna przebudowę.
> Na pewno w budżecie województwa na rok 2022 tej drogi nie ma, kto wie czy dopiero w
> roku kolejnych wyborów sobie o niej przypomną.
Zieliński na pewno jakuś pomnik postawi na łaszczowieckiej. Będą zdjęcia i wstęga znowu będzie. Jest ok.