Post autor: JozekzB » 6 paź 2022, o 13:27
sam mam od dobrych paru lat internet z tomnetu i raz mialem złe zdanie bo czasem pomimo, że w umowie miałem 500mb/s internet potrafil przez cały dzień działać w 100mb/s by na drugi dzień wrócić do normy. strasznie mnie to denerwowało i myślałem sobie "co za g firma", aż któregoś dnia zauważyłem, że chociaż komputer wskazywał, że prędkośc jest o 1/5 mniejsza to o dziwo konsola podłączona kablem ciągnęła pełną prędkością łącza. i tutaj zapaliła mi się czerwona lampka w głowie i faktycznie - problem leżał nie w tomnecie tylko w mojej karcie sieciowej, która czasem przestawiała się z z trybu szybkiego 1gb/s do "awaryjnego" 100mb/s, aktualizacja sterowników załatwiła sprawę i internet od tego dnia działa bez zarzutu
więc zamiast wieszać psy nad firmą sprawdźcie czy problem jednak nie leży po waszej stronie
sam mam od dobrych paru lat internet z tomnetu i raz mialem złe zdanie bo czasem pomimo, że w umowie miałem 500mb/s internet potrafil przez cały dzień działać w 100mb/s by na drugi dzień wrócić do normy. strasznie mnie to denerwowało i myślałem sobie "co za g firma", aż któregoś dnia zauważyłem, że chociaż komputer wskazywał, że prędkośc jest o 1/5 mniejsza to o dziwo konsola podłączona kablem ciągnęła pełną prędkością łącza. i tutaj zapaliła mi się czerwona lampka w głowie i faktycznie - problem leżał nie w tomnecie tylko w mojej karcie sieciowej, która czasem przestawiała się z z trybu szybkiego 1gb/s do "awaryjnego" 100mb/s, aktualizacja sterowników załatwiła sprawę i internet od tego dnia działa bez zarzutu
więc zamiast wieszać psy nad firmą sprawdźcie czy problem jednak nie leży po waszej stronie