Post autor: Gość » 25 cze 2022, o 05:44
Prof. Ricardo Soares z Uniwersytetu w Oxfordzie wyjaśnia, że udowodnienie przynależności tych statków do rosyjskiej firmy jest niemal niemożliwe, ponieważ struktura własności jest bardzo złożona, a Sowkomfłot często zmienia ich nazwy i nakazuje im wyłączenie transponderów.
Bardzo dobry artykuł pokazujący jak kacapy łamią prawo.
>> Mam pewne przypuszczenia, że to jedna osoba to wszystko pisze.
Oczywiście, że menda francowata cwaniaczek rozwija dyskusję sam ze sobą,😂😂😂 bo go forumowicze olewają. No kto by z nim wchodził w tak durne dyskusje. Nie wierzę, by znalazł się ktoś tak durny jak on.
Prof. Ricardo Soares z Uniwersytetu w Oxfordzie wyjaśnia, że udowodnienie przynależności tych statków do rosyjskiej firmy jest niemal niemożliwe, ponieważ struktura własności jest bardzo złożona, a Sowkomfłot często zmienia ich nazwy i nakazuje im wyłączenie transponderów.
Bardzo dobry artykuł pokazujący jak kacapy łamią prawo.
>> Mam pewne przypuszczenia, że to jedna osoba to wszystko pisze.
Oczywiście, że menda francowata cwaniaczek rozwija dyskusję sam ze sobą,😂😂😂 bo go forumowicze olewają. No kto by z nim wchodził w tak durne dyskusje. Nie wierzę, by znalazł się ktoś tak durny jak on.